×
Tak for din tilmelding
Nyhedsbrev
Tilmeld dig og få nyheder og gode tilbud
(dette kan til enhver tid afmeldes)

emailpopup

Reklamationsret

Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt på vores webshop og i vores 4 butikker(Hillerød, Lyngby, Roskilde & Rødovre, herefter kaldt Leverandør) efter købelovens regler. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted, såfremt vi som ”Leverandør” bærer risikoen for manglen efter købelovens regler.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

Anvendelse af reklamationsretten

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Hästens Senge Rødovre inden rimelig tid efter varens modtagelse.

Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Hästens Senge Rødovre´s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Hästens Senge Hillerød, Lyngby, Roskilde & Rødovre.

Evt. se mere under handelsbetingelser.